Noticia
La Xunta de Galicia da a conocer el protocolo para las verbenas, que podrán empezar el 1 de Julio
26/06/2020 16:00 - ORQUESTAS DE GALICIA

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, y el conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, han presentado hoy el protocolo con las medidas de seguridad y las limitaciones de aforo que deberán seguir las verbenas y las fiestas populares a partir del 1 de Julio, cuando podrán retomar su actividad.

Tal y como informan, el protocolo fue elaborado por expertos sanitarios y es fruto del diálogo con los representantes del sector, que mostraron su compromiso con hacer cumplir las medidas y las recomendaciones recogidas en este documento.

Se trata de un protocolo gradual y reversible, en el caso de que se detectaran brotes o incumplimientos de las medidas. “As garantías sanitarias son o primeiro que se ten que observar”, destacó el vicepresidente.

La reanudación de las verbenas se articulará en dos fases. La primera durará todo el mes de Julio y se regulará en base a las medidas incluídas en el protocolo presentado hoy. La segunda fase empezará a partir del 31 de Julio y podrá suponer una ampliación del aforo, si la evolución epidemiológica y el cumplimiento de las medidas durante la fase uno así lo aconsejan. En cualquier caso, en la segunda fase se mantendrán las restantes medidas de seguridad e prevención fijadas en el protocolo.

El protocolo establece que las verbenas o fiestas populares deberán seguir las medidas generales de prevención ante el Covid-19. Esto es, distancia interpersonal, uso de equipos de protección, higiene y desinfección, o ventilación.

A continuación os mostramos el protocolo de verbenas y atracciones de ferias:

  • No caso da verbenas, o aforo calcularase cunha persoa por cada tres metros cadrados e haberá fixados aforos máximos. Nos espazos de 8.000 metros cadrados ou menos, o máximo serán 1.000 persoas; no caso de ter unha superficie superior, o máximo serán 2.000 persoas. Para poder facer cumprir estes aforos, será preciso que a zona do evento estea delimitada. Deberá tamén un punto de entrada e de saída diferenciados.
  • O escenario deberá estar a, polo menos, catro metros de distancia do público; e tanto os compoñentes das orquestras e bandas como o público deberán portar máscaras de forma obrigatoria. Serán unha excepción os vocalistas e intérpretes de instrumentos de vento, que poderán quitar a máscara durante a súa actuación.
  • En canto ás atraccións de feira, o aforo tamén se calculará na base dunha persoa por cada tres metros cadrados. Neste caso, o máximo será de 700 persoas nas superficies iguais ou inferiores aos 8.000 metros cadrados; e de 1.000 persoas no caso de superficies superiores.
  • As atraccións poderán ocuparse ata un máximo que permita manter a distancia de seguridade interpersoal e, se esta non se pode asegurar, reducirase ao 50% en cada fila (aínda que esta limitación non será de aplicación en caso de persoas convivintes). Nas atraccións que non teñan asentos, o aforo máximo será do 50 por cento. Neste caso, será tamén obrigatorio o uso de máscaras.
  • O vicepresidente asegurou que a Xunta ía ser "moi esixente" co cumprimento dos protocolos e que estará "vixilante" para comprobar que se cumpre. Apelou á "responsabilidade individual" das persoas á hora de cumprir medidas que redundan na saúde pública e advertiu que a Xunta “reaccionará inmediatamente se hai que facelo”, en tanto esta reanudación da actividade é reversible.
  • Por último, adiantou que a Xunta porá a funcionar un Plan especial de vixilancia por parte da Policía Autonómica para facer comprobación de que se están a cumprir as medidas sanitarias, non só nestes sectores, senón de forma xeral.
  • Para este Plan pedirase a colaboración de Delegación de Goberno e Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp), en tanto se trata dunha tarefa de "interese xeral" que é competencia de "todas as administracións".

Orquestas de Galicia © 2012-2020 | Aviso legal | Prensa | ¿Quieres una cuenta administrador? Regístrate
Utilizamos cookies para mejorar su experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro sitio web. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información pulsando aquí.